понеделник, 7 февруари 2011 г.

"М" като Малена ♥



Няма как, не мога с буквата "М" да не ви покажа главния виновник за залитането ми по детската фотография.


Сега е момента да кажа, че снимам точно от 10г, но през първите 4 снимах всеки ден архитектура и стрийт фотография, детайли от градския пейзаж. В онези студентски години нашият професор по Опазване на архитектурното наследство проф.арх.Тодор Кръстев възпита в мен (нас) да гледаме и да виждаме. Тогава много пътувах, не че сега не го правя, но тогава с месеци обикалях градове и държави, и снимах ли снимах. Да не се отклонявам все пак. Някой ден ще намеря време и ще ви разкажа за любимите си градове.

"М" като Малена. Малена е нашето дете. Като всяко дете, преобърна света ни и ни направи безумно щастливи. Преди да започна да снимам нея, не съм и подозирала, че така дълбоко ще нагазя в дебрите на детската фотография. Благодарение на нейния образ станах изключително популярна във виртуалното пространство и вече свикнах с това да ни разпознават по улицата, в магазините и навсякъде, където сме заедно.
Затова, никак не ми беше трудно да измисля име на сайта ми - разбира се- на Мелана. Така го кръстих, въпреки двусмислената асоциация. Не, не е намалена, просто е На(за) Малена:)

Сигурно се досещате, Малена има десетки хиляди снимки (над 50 000) и ми е изключително трудно да избера с какво да ви я представя. Реших накрая да избера без бой 10 снимки. Все пак не искам да стана досадна. Обещавам обаче, друг пък пак да я показвам, с повод или без :)




Тази снимка е правена в Осло, миналата есен (2010).
Кръстила съм я "on the top of the world". Така се чувсетвахме на покрива на Опера хаус и искам да запазя спомена за онази северна и слънчева есен!

6 коментара:

  1. Малена е една прелестна, като името си малка актриса!

    ОтговорИзтриване
  2. ех тази малена,ех тази маманамалена :)))))))) много слънчеви и чаровни снимки

    ОтговорИзтриване
  3. Голямо WOOW!!! Снимка N:2 (от 10-те на Малена) ме накара да си глътна думите! Уникални!

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасна Малена - чаровна, артистична, изразителна, енергична, хамелеон! Всеки стайлинг й стои неотразимо!

    ОтговорИзтриване
  5. Уау, изключително, ама изключително красиво дете. И снимките са страхотни, браво :)))

    ОтговорИзтриване