понеделник, 24 януари 2011 г.

"Й" като Йоана

Йойо- така обича и настоява да я наричат. Сърди се и дори е готова да се разплаче, ако някой я нарече Йоана. Затова, няма да я ядосвам, някой ден може да прочете и по-добре да не рискувам.
Спомням си първият път, когато дойде за снимки. Седна, нагласи се и каза: - Дошла съм само за две снимки. Щракнах два пъти и тя стана и каза, че повече не иска. Говореше много тихо и дори не можех да повярвам какви ми ги говори. Подкупите не свършиха работа и аз започнах да снимам 4 месечната й сестра, която кротко спеше на дивана. На другия ден, когато Йойо видяла снимките си (2броя) и тези на сестра си, сама ми каза, че иска да я снимам. Оттогава, винаги когато имам муза да я снимам е съгласна и ми позира с желание и деликатна усмивка.

Йойо е обикновено сериозна и дава вид на по-голяма. Всъщност е едва на 4г. Ето я и нея!





Няма коментари:

Публикуване на коментар