понеделник, 24 януари 2011 г.

"К" като Кристиан






Кристиан е син на моя приятелка, с която се познавам от ученическите си години, от времето когато да се събираме пред ФК си беше традиция и да се предвижваме с кънки си беше начин на живот. Е, сега вече младите не се събират пред ФК, но пък приятелствата ми от онова време са ми скъпи и много мили.
Фотосесията беше подарък за Крис от една друга наша обща приятелка и се радвам, че за петия си рожден ден, Крис получи подарък, който може би ще краси рамки и албуми години наред, а защо не и цял живот.

Крис е доста палав, поне така твърди майка му, но неговата сесия е една от любимите ми.
Шири се едно предположение, че да снимаш момичета е по-лесно и интересно. Ами, не. На мен по-ми харесва да снимам такива малки бандити :)



На финала, снимка за спомен с асистенти и главни участници в сесията:

Няма коментари:

Публикуване на коментар