понеделник, 17 януари 2011 г.

"А" като Андрей






....Толкова дълго отлагам първата публикация в блога, че на моменти си мисля- по-добре изобщо да не започвам.
Все пак, изкушавам се да водя този блог, не за да показвам снимките на децата ,които снимам, а да запазя спомена и да споделя вълненията ми за всяка сесия и среща с непознатото дете..
Тъй като досега съм снимала над 150 деца, няма да е по силите ми да ви покажа всяка една сесия от началото до сега. Затова, реших да споделя с вас някои от любимите ми или по-важни снимки.
През 2011 се надявам да отделям повече време на блога и да успявам да показвам и казвам, това което се случва, когато снимам малките ми модели.

***
Представям ви Андрей. Той е третото дете на моята приятелка. Андрей беше поводът да се престраша да снимам новородени бебчета (като изключим моето). Първата му сесия беше на 5 дни. Сега ще ви покажа част от снимките на 15 дневния Андрей. Вижте го само как гледа и как си е вдигнал главичката?! :)


Следват снимки на любимият ми модел, когато вече беше на 50 дни. Чакахме го около 4 часа да заспи, за да го снимаме. Накрая тъкмо се отказахме и майка му го приготви за излизане, когато той заспа в кошницата за кола. Тогава от кошницата за кола, директно го преместихме в кошницата за снимки.




И като всеки истински мъж, Андрей си има приятел.

Андрей и Йордан:

Андрей имаше силна жълтеница след раждането, която продължи около три месеца. На тази снимка с Йордан ясно си личи и нарочно не съм туширала следите от жълтеницата, за да запазя спомена по-истински.



4 коментара:

  1. Чудесно си го измислила!
    Сега обаче, никакво отказване. Като си казала "А" ще трябва да продължиш до "Я"... ;))

    Андрей е голям чаровник. Имам си няколко любими снимки с него, едната е тази на стелажа. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти,Ria!
    Ще се постарая!

    ОтговорИзтриване
  3. На стелажа, в коша...и всички Букви са прекрасни, такова настроение. Страхотно! Благодаря за приятното прекарване в блога ти и успех!

    ОтговорИзтриване